Home Menu

JOGA LIFE

blog o jogińskim stylu życia by Kasia

Pierwsze kroki – JOGA

Aby zacząć ćwiczyć jogę nie musisz chodzić do szkoły, czy uczęszczać na grupy zajęciowe – możesz ćwiczyć w domu!

Krok 1: pozytywne nastawienie – początki nie są łatwe, trzeba wykazać się cierpliwością i wytrwałością (nikt nie mówił, że joga jest prosta). Aby szybko zauważyć pozytywne efekty płynące z jogi powinniśmy ćwiczyć codziennie, jednak ze względu na ograniczoną ilość czasu każda chwila ćwiczeń będzie przynosiła wymierne korzyści.

Krok 2: wybór odpowiedniej maty – dobra mata do ćwiczeń to połowa sukcesu! Sprawia, że nasze ciało nie ślizga się i jest stabilne podczas wykonywania jogi. Odpowiednio dobrana mata powinna być dłuższa niż nasz wzrost.

Krok 3: strój o jogi – pamiętaj, że strój do jogi powinien być bardzo wygodny. Spodnie nie powinny być luźne, gdyż mogą przeszkadzać podczas wykonywania poszczególnych figur.

Krok 4: książki – na swoim blogu zaznaczam, że joga to nie tylko aktywność fizyczna, ale także styl życia, sfera dobrej kondycji psychicznej. Odpowiednia literatura pozwoli nam zdobyć nie tylko samą wiedzę o jodze, o jej pochodzeniu, ale będzie kształtowała naszą osobowość. Jeśli uwierzysz w jogę, Twój styl życia zmieni się diametralnie.

Krok 5: przygotowanie do ćwiczeń – ćwiczymy na tzw” pusty żołądek”, nie możemy być po posiłku. Przed samymi ćwiczeniami najlepiej jest wypić szklankę wody.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *